»Razstava kot celota ponuja vpogled v umetnikovo ustvarjanje, kjer se prepletajo glasba, subkultura in vizualna umetnost, obenem pa tudi v sam proces dela, ki se kaže kot zaporedje poskusov, odločitev in refleksij o tem, kdaj je umetniško delo končano.«
»Učinek črno-belih umetniških del, ki so na ogled v vseh treh razstavnih prostorih galerije, oziroma učinek digitalnih vsebin na obiskovalca, se od prvega do zadnjega prostora stopnjuje od gledanja prek pulzirajočih podob in glasbe do večjih 3D-objektov.«
»Pot skozi vse razstavne prostore gledalca popelje skozi različne načine interakcije z medijsko posredovano vsebino, pri čemer postaja njegova izkušnja vse bolj konkretna in stvarna, vsebina pa vse bolj abstraktna.«
»Suzana Brborović ima zelo kompleksno in zanimivo tehniko ustvarjanja. Na platno nalaga različne plasti, nato pa jih razplasti po fragmentih, torej odstrani določene dele, tako da pride do izraza igra med različnimi plastmi in deli slike.«
»Slike posledično delujejo zelo nasičeno, kompleksno, so polne detajlov oziroma vizualnih informacij, ki jih mora gledalec predelati. Vsebinsko skuša umetnica na ta način izraziti neko kompleksno razmerje med našim organskim bivanjem in strukturiranostjo različnih sistemov okrog nas. V preteklosti je bil poudarek predvsem na materialnosti bivanja, arhitekturi, infrastrukturi in urbanizmu, v zadnjem času pa stopa v ospredje prostrani svet duha, ki ga umetnica prikazuje skozi pogled v dnevno ali nočno nebo.«